Εκτύπωση

Αντιδήμαρχοι

Στο πλαίσιο των αρχαιρεσιών που πραγματοποιήθηκαν για τη συγκρότηση σε σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Πύλου-Νέστορος, ο Δήμαρχος ανακοίνωσε τα ονόματα των Αντιδημάρχων που αναλαμβάνουν καθήκοντα έως τις 28 Φεβρουαρίου του 2017. Τα πρόσωπα που ορίστηκαν ως αντιδήμαρχοι είναι:

1. Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Διοικητικής και Κοινωνικής Μέριμνας, κ. Πετρόπουλος Παναγιώτης του Φωτίου με διαχείριση, εποπτεία και συντονισμό των:

α) καθ’ ύλην:

του Τμήματος Ταμείου

του Γραφείου Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών

του Τμήματος Εσόδων και Περιουσίας

α) Γραφείο Εσόδων

β) Γραφείο Δημοτικής Περιουσίας

του Αυτοτελούς Γραφείου Διαφάνειας

του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, Διοικητικής Μέριμνας, Μισθοδοσίας και Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων του Δήμου

του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών

του Τμήματος Κ.Ε.Π.

του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Ευρωπαϊκών Θεμάτων και Πληροφορικής

του Γραφείου Πρόνοιας, Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας

Του Προέδρου της Οικονομικής Επιτροπής

2. Αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής και Τεχνικών Υπηρεσιών, κ. Δαρσακλής Παναγιώτης του Ηλία με διαχείριση, εποπτεία και συντονισμό των:

α) καθ’ ύλην:

του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών

της Υπηρεσίας Δόμησης

του Γραφείου Περιβάλλοντος

του Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων

Έχει επίσης την ευθύνη της υλοποίησης του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου καθώς και της εξέλιξης της πορείας των συγχρηματοδοτούμενων έργων

Του Προέδρου της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής

β) κατά τόπο για τη Δημοτική Ενότητα Χιλιοχωρίων:

Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.

Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα.

Υπογράφει βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να του μεταβιβάζει με απόφασή του ο δήμαρχος, που αφορά την δημοτική ενότητα.

3. Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, κ. Σαρδέλης Ιωάννης

του Δήμου, με διαχείριση, εποπτεία και συντονισμό του Γραφείου Καθαριότητας και Ανακύκλωσης (Εποπτεία για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών καθαριότητας και ανακύκλωσης - Αποκομιδή των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών - Καθαρισμό των κοινοχρήστων χώρων).

4. Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας και Συντήρησης Υποδομών τον κ. Κοντογόνης Περικλής του Γεωργίου , με διαχείριση, εποπτεία και συντονισμό:

του Γραφείου Συντήρησης Πρασίνου

του Γραφείου Καθημερινότητας και Εποπτείας Συνεργείων

του Γραφείου Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Μεταφορών

του Γραφείου Διαχείρισης Οχημάτων και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας

Συντήρηση δημοτικών και αγροτικών οδών - Συντήρηση δικτύων ηλεκτροφωτισμού - Συντήρηση πρασίνου και κοινόχρηστων χώρων – Συντήρηση τεχνικών υποδομών και πρασίνου των κοιμητηρίων, καθαριότητα και ευπρεπισμό των κοιμητηρίων. Επισκευή, συντήρηση και καλή λειτουργία των έργων όμβριων.

5. Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, κα Λευτάκη – Αρβανίτη Πελαγία του Διονυσίου, με διαχείριση, εποπτεία και συντονισμό των:

του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων κατά τόπο για τη Δημοτική Ενότητα Κορώνης:

Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.

Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα.

Υπογράφει βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να της μεταβιβάζει με απόφασή του ο δήμαρχος, που αφορά την δημοτική ενότητα.

6. Αντιδήμαρχος κατά τόπο για τη Δημοτική Ενότητα Παπαφλέσσα, κ. Βάγγαλης Νικόλαος του Ανδρέα

Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα.

Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα.

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα.

Υπογράφει βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, πλην των εγγράφων της οικονομικής υπηρεσίας.

Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να της μεταβιβάζει με απόφασή του ο δήμαρχος, που αφορά την δημοτική ενότητα.